جستجو

چگونه می توان حمام را تمیز کنیم؟

شما باید همه وسایل اضافی را از حمام بیرون بیاورید تا بتوانید حمام خود را تمیز کنید. همه وسایل بهداشتی را بردارید و صندلی حمام را بیرون بیاورید تا پشت و زیر آن تمیز شود. با استفاده از یک جارو بلند گرد و غبار را از دیوارها و سقف ها پاک کنید ، سپس کابینت ها و قفسه ها را با مواد شوینده پاک کنید.

 

راه حل های تمیز کردن طبیعی ارزان قیمت را برای درخشش حمام خود امتحان کنید. به مقدار مساوی سرکه را با آب رقیق کرده و در یک بطری بریزید. روی روشویی و سری های دوش اسپری کنید و با یک پارچه نرم تمیز کنید. یک اسفنج مرطوب آغشته به بی کربنات سودا یا جوش شیرین باید به آرامی جرم و کثیفی را از بین ببرد.

 

با پاک کردن هرچه بیشتر رسوبات آهک با یک مسواک قدیمی یا مسواک کوچک شروع کنید. برای یافتن راه حل طبیعی برای مقابله با آهک در اطراف شیرآلات و لوازم جانبی دوش ، سرکه را امتحان کنید. با پیچیدن حوله آشپزخانه آغشته به سرکه در اطراف نواحی آسیب دیده ، آن را در تماس بگیرید و به مدت یک ساعت بگذارید و تمیز کنید.

با آغشته کردن روغن کودک به شیرهای کروم درخشش بیشتری دهید. برای رسوب زدایی از سر دوش خود: آن را باز کنید و بگذارید یک شب در قسمتهای مساوی سرکه و آب گرم خیس بخورد.

 

به عنوان یک روش طبیعی برای تمیز کردن بین کاشی ها ، از سه قسمت بی کربنات سودا و یک قسمت آب استفاده کنید ، بگذارید به مدت 15 دقیقه بماند ، سپس بشویید .

 

تجمع آهک می تواند جریان کامل آب را متوقف کند ، بنابراین مهم است که بدانید چگونه سر دوش خود را تمیز کنید. برای یک روش طبیعی ، نازل سر دوش را باز کنید و در یک کیسه پلاستیکی با محلول یک قسمت سرکه سفید به یک قسمت آب قرار دهید. بگذارید سه ساعت بماند و کاملاً بشویید ، اطمینان حاصل کنید که آب به راحتی از سوراخ ها عبور می کند. اگر ترجیح می دهید از یک محصول تمیزکننده استفاده کنید ، با محصولی مانند اسپری دوش روزانه ، موارد مهم را حفظ کنید.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display