جستجو

هشت دلیل برای چکه کردن شیرالات

آیا شما هم از صدای چکه آب شیرالات خود خسته شده اید؟ در ادامه هشت علت چکه کردن آب از شیرالات را با هم بررسی می کنیم تا شاید بتوانید این مشکل را رفع کنید.

 

چک چک چک - این صدای شیر آبی است که مشکل نشتی دارد. حتی یک نشت کوچک می تواند روزانه سه گالن آب آشامیدنی را به فاضلاب منتقل کند. پس از یک سال آب کافی برای پر کردن استخر را هدر داده اید ، یا اینکه عدد قابل توجهی را به هزینه آب سالانه خود اضافه خواهید کرد. و این فقط یک نشت کوچک است. یک نشت بزرگتر از شیر می تواند بیش از 30 گالن آب در روز هدر دهد. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است شیر آب شما نشت کند ، اما بسته به نوع چکه ممکن است به جای تماس با تعمیرکار ، خودتان بتوانید یک شیر آب را تعمیر کنید. بیایید برخی از مهمترین دلایل نشت شیر را بررسی کنیم و نحوه رفع آنها را بررسی کنیم.

       اورینگ بی کیفیت

آیا نشتی آب از کاتریج شیر است؟ کارتریج دریچه ای است که جریان آب را به داخل شیر آب کنترل می کند. مشکلی که در شیرهای کارتریج وجود دارد ، اورینگ شل یا فرسوده است. اورینگ حلقه کوچکی است که به تنه متصل است و دسته شیر را در جای خود نگه می دارد. اگر دستگیره سینک ظرفشویی شما در حال نشت است ، علت اصلی این امر است.

 

       کارتریج فرسوده

نشتی در شیر کارتریج نیز می تواند به دلیل فرسودگی کارتریج باشد که ممکن است نیاز به تعویض باشد. باید مطمئن شوید که یک کارتریج جایگزین منطبق با آن را تعویض می کنید.

 

       واشر کف کارتریج

اگر به نظر می رسد نشت از دهانه منفذ ایجاد شده باشد ، ممکن است مشکل مربوط به واشر کف کارتریج باشد که شیر و کارتریج را به هم متصل می کند. تجمع رسوبات آب باعث خوردگی این قطعه شده و باعث نشت می شود. با تمیز کردن منظم کف کارتریج ، به طور کلی با کمک یک متخصص ، می توانید از این امر جلوگیری کنید.

 

       واشرهای فرسوده

یکی دیگر از دلایل عمده نشت فواره ، مشکلات واشر است که در برابر نشیمن سوپاپ قرار دارد. با گذشت زمان ، اصطکاک بین این دو قسمت می تواند باعث فرسودگی واشر شود. در صورت نصب نادرست واشر یا اندازه اشتباه ، نشتی شیر آب نیز ممکن است رخ دهد. این عمدتا در شیرهای فشاری اتفاق می افتد.

       مهره های فرسوده

مهره نیز همانند دیگر قطعات فلزی می توانند با رسوب آب فرسوده شوند.

       فشار آب

اگر شیر آب در بعضی از ساعات روز شروع به چکه کردن کرد ، یا وقتی دسته ها را به حرکت می دهید ، نوسان فشار آب خانه شما می تواند دلیل چکه کردن باشد.

      قطعات سست

قطعات آب بندی می تواند به مرور زمان شل شود و باعث نشت دسته شیرالات شما شود. بستن این قطعات یا تعویض آن معمولاً ترفندی برای رفع شیر آب نشتی دارد.

     قطعات شکسته

اگر نشت از لوله های زیر سینک ظرفشویی است ، به احتمال زیاد علت آن شکستگی لوله یا اتصالات است. آن وقت است که می دانید وقت آن فرا رسیده است که با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید

 

https://delfanco.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A2%D9%87%DA%A9-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%85%DB%8C%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display